LIDT OM HANNE – KVINDEN BAG NORDJYSK ØKONOMI OG HR

Økonomichef, mor og krimifreak – præcis

dét, dit firma har brug for …

UANSET OM DU allerede har kigget dig omkring på hjemmesiden – eller er hoppet direkte ind på Om Hanne-siden hér, tænker du måske:

”Tør jeg overlade min regnskabsafdeling, mit bogholderi, mit lønkontor eller min HR-afdeling i Hannes varetægt? Jeg kender hende jo ikke …”

Jeg kan sagtens følge dig:

Faktisk håber jeg, du har en sund skepsis. For sådan tænker jeg også selv, når jeg leder efter nye kompetencer og samarbejdspartnere på en hjemmeside, hvor jeg ikke i forvejen kender firmaet eller personerne bag …

… så lad mig derfor røbe nogle af de ting – om min professionelle og personlige baggrund – jeg i hvert fald selv skeler til, før jeg afgør, om jeg føler mig tryg nok til at indlede et samarbejde.

Dan nu dit eget indtryk:

”Til sidst MÅTTE jeg bare gøre forretningsidéen til virkelighed …”

Jeg har ikke altid drevet egen virksomhed – men idéen til dét voksede mere og mere påtrængende frem, i de mange år jeg var ansat i forskellige fuldtidsjob …

… først som bogholder

… så controller

… dernæst en årrække som hhv. regnskabschef

… og økonomichef.

Men idéen til HVORFOR jeg blev nødt til at starte egen virksomhed kom ikke kun til verden via mine jobtitler.

Idéen modnedes også gennem mine ansættelser i mange typer firmaer – som dækkede hele spektret af brancher fra handel og service til produktion.


Exit jantelov: Dit firma kan aldrig blive for småt. Eller for stort

Tiden var efterhånden kommet til at ’gå selv’ med min egen virksomhed …

Og nok er jeg nordjyde, men tillad mig alligevel at parkere janteloven i skammekrogen et øjeblik:

JEG KAN MIT HÅNDVÆRK til fingerspidserne – det viser min omfattende erfaring, alsidige berøringsflade og positive resultater med al tydelighed. (Tjek fx hvad mine kunder fortæller – rundtomkring på hjemmesiden).

Min motivation og idé bag Nordjysk Økonomi & HR lød – og lyder – sådan:

Uanset om dit firma kun består af dig selv, dig selv og et hold partnere – eller dig selv og 3.000 ansatte, skal du have let adgang til kompetent, fleksibel og uvildig regnskabs- og HR-assistance …

… og det skal både tilføre din virksomhed økonomisk værdi og være til at betale. Og så skal det give dig tryghed – og frigøre tid og ressourcer hos dig og dine ansatte.

 

Min inderste drivkraft er at lade dig som virksomhedsejer drømme stort – og hjælpe dig i mål med drømmene. Jeg får nemlig også et kick ud af at se dit firma udvikle sig. Det er ganske enkelt fedt, når gode idéer fødes, udvikler sig, vokser sig store – og bliver realiserede.

 

Før det bliver en hel roman …

Skal jeg (meget kortfattet) opsummere nogle kompetencer og kendetegn hos mig selv, du også kan få glæde af, lyder det sådan her …

Jeg sætter en ære i, at de ting, jeg involverer mig i, bliver gjort ordentligt – og til tiden.

Mine kunder oplever mig som struktureret; analytisk; nærværende; imødekommende; troværdig; relationsskabende og som en person med bred forretningsforståelse.

Jeg er uddannet HD i Regnskab og Økonomistyring – HD(R).

 

… men apropos roman

Når jeg ikke arbejder i eget regi med at hjælpe mine kunder, befinder jeg mig som regel i Støvring. Her bor jeg med mine tre børn – Ida Emilie, Sebastian og Benjamin.

Jeg elsker at bruge tid sammen med familien og mine venner.

Og når ungerne sover og tiden ellers tillader det, sætter jeg mig i ’læsestolen’ med en god roman.
Allerhelst en nervepirrende krimi. Jeg anbefaler dig gerne én, når vi alligevel taler sammen.

Fang mig på +(45) 6116 9116.